Dag 3

Dag 1 - Min facebook profilbild
Dag 2 - Bilder på mig från när jag var liten
Dag 3 - Mitt drömhus
Dag 4 - Min familj
Dag 5 - Någon som förändrat mitt liv
Dag 6 - En bild som alltid får mig att le
Dag 7 - En bild på mig för exakt ett år sedan
Dag 8 - En bild på mig och lite om mig själv
Dag 9 - Typ av killar jag faller för
Dag 10 - En bild på den personen som vet mest om mig och en kort beskrivning
Dag 11 - Vad jag har i min handväska
Dag 12 - Bild på dig och dina syskon
Dag 13 - En bild från din förra sommar
Dag 14 - Gammal och ny bild på mig själv

Okej kan nog inte ta någon bild på hur jag vill att mitt drömhus ska vara men de ska vara ett riktigt stort vitt hus och det ska inte vara i sverige,och jag och carro har ju sagt att vi ska flytta till hollywood haha,fatta hur awesome!
Det ska finnas såhär typ massa saker som en pool,jacuzzi och massa! 
Vill ha de sähär jätte lyxit typ. Vill kunna köpa vad jag vill.Ungefär så vill jag att de ska vara! Puss



Kommentarer
Postat av: carroo!

kommer bli så jävla nice hahah!!! :D <3

2012-04-13 @ 16:32:51
Postat av: Emma Håkanson

SV: ska försöka men de kommer inte gå kommer sakna dig för mycket bror! <33

2012-04-13 @ 17:47:44
URL: http://emmaahakanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0