Tostekulla

Hej.kom precis fram typ efter att ha åkt bil i en timma! Gör inte så mycket inne på facebook osånt bara haha..finns inte så himla mycket och göra här ändå, och de spöregnar också och de gör ju absolut inte saken bättre,åh så himla tråkigt.
Snart kommer Ted och Karin också tror jag haha? Så jag ska la sätta på en film, de är la de jag kommer göra denna helgen se på film haha..
Men jag vill ha tips på super duper bra filmer om de nu går och ladda ner vet inte riktigt, och de ska INTE va skräck,hatar de men typ romanik,komedi eller typ en dans film älskar sånna filmer hihi!
Hörs sen puss och kram! / C


Såhär kul har jag, bilden är jätte dålig och typ grön men skitsamma haha

Kommentarer
Postat av: carro!

one day-romantik

abduction-action/drama typ!!!

hehe puss <33

2012-04-13 @ 20:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0