Bråten här

Hej på er, som ni säkert läste på rubriken så är det Bråten som skriver. Jag tänkte hjälpa min älskling att blogga lite eftersom hon är i Kreta i två veckor som ni säkert visste? Åh kommer sakna henne så :( Men i alla fall så vet jag inte riktigt vad jag ska blogga om eftersom det kanske inte är så kul för er att läsa om vad jag gör på dagarna? Så snälla kommentera gärna vad ni vill läsa om! Jag är iaf just nu hos frisören med mamma och sebbe, vi alla ska göra oss lite fina i håret xD hehe, efter det ska jag hem och fixa mig lite och dra in till stan och möta upp becca så ska vi köpa lite grejer som jag behöver! Jag var ju inne igår en stund med mamma men vi hade inte så mycket tid så hann inte köpa det jag skulle. Om ni nu vill så lägger jag upp vad jag köpte ikväll, det låter väl bra? Kanon vi hörs! Bjussar på en bild från i torsdags


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0