konfalägret

Hej! Nu är jag äntligen hemma efter konfalängret jag kunde inte blogga där för de var jätte dåligt internet tyvärr.. Det känns som att jag varit borta typ halva mitt liv haha men de va bara tio dagar. 
Iallafall, de känns jätte skönt att vara hemma igen fast än då inte vissa dagar har vi haft så himla kul och vissa dagar sög verkligen men jag  kommer verkligen sakna alla goa människor, det kommer säkert kännas jätte konstigt nu när man är hemma igen! Det har hänt massor av roliga och tråkiga saker. Och nu är de ju inte långt kvar tills jag konfimerar mig heller det blir på söndag på morgonen, känns så häftigt! 
Men nog om de nu ska jag lägga mig och kolla på en film eller något får se är så himla trött.. 

Ni får en bild från skolavslutningen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0