Kommentera NUNUNU!

Hej,bloggar lite från datan som jag nästan aldrig gör haha har så himla tråkigt så! 
Är med Emma,Wille,Jonte och Linus vi gör typ ingenting jag sitter vid datan Jonte och Linus vid sina mobiler osånt, socialt verkligen! Emma ska sova här idag så mysigt hon har inte varit här på kanske 5 dagar så de blir jätte mysigt att hon ska sova här haha! 
Och i helgen ska jag iväg till tostekulla och kommer inte ha så jätte mycket internet de är väldigt segt osånt,så ni ska få bestämma vad jag ska blogga om den helgen så ska jag göra massa roliga inlägg om de! Så kommentera gärna,för jag har ingen aning om vad jag ska skriva om när jag är där hihi puss! 



Kommentarer
Postat av: Sanna ;D

hihi gör ett inlägg om din favoritmat xD

2012-04-09 @ 21:26:02
URL: http://handlingar.blogg.se/
Postat av: johanna

blogga om typ grejor du skulle vilja ha , eller typ skönhets tips heheh

pusssss <3

2012-04-09 @ 23:35:02
Postat av: carro!

kör på en fråge stund idag till fredag så kan du ställa den på inställt så den kommer upp på fredag kanske?

och kör en sån här!

Dag 1 - Min facebook profilbild

Dag 2 - Bilder på mig från när jag var liten.

Dag 3 - Mitt drömhus

Dag 4 - Min familj

Dag 5 - Någon som förändrat mitt liv.

Dag 6 - En bild som alltid får mig att le

Dag 7 - En bild på mig för exakt ett år sedan

Dag 8 - En bild på mig + 10 fakta om mig.

Dag 9 - Typ av killar jag faller för.

Dag 10 - En bild på den personen som vet mest om mig och en kort beskrivning.

Dag 11 - Vad jag har i min handväska.

Dag 12 - Bild på dig och dina syskon

Dag 13 - En bild från din förra sommar.

Dag 14 - Gammal och ny bild på mig själv



och typ bästa köpet, sämsta köpet, favorit saker osv! :D <3

puss på diig!

2012-04-10 @ 10:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0