Dag 2

Dag 1 - Min facebook profilbild
Dag 2 - Bilder på mig från när jag var liten
Dag 3 - Mitt drömhus
Dag 4 - Min familj
Dag 5 - Någon som förändrat mitt liv
Dag 6 - En bild som alltid får mig att le
Dag 7 - En bild på mig för exakt ett år sedan
Dag 8 - En bild på mig och lite om mig själv
Dag 9 - Typ av killar jag faller för
Dag 10 - En bild på den personen som vet mest om mig och en kort beskrivning
Dag 11 - Vad jag har i min handväska
Dag 12 - Bild på dig och dina syskon
Dag 13 - En bild från din förra sommar
Dag 14 - Gammal och ny bild på mig själv











Hahah,har inte så många bilder från när jag va jätte liten,men har när jag var liten! Åh kan man inte få vara lika söt som mig haha ;)

Kommentarer
Postat av: carrooo

åååh snuttisen va gullig!!!!

haha love you<3

2012-04-12 @ 22:11:26
Postat av: Carolina

SV: hihihihih love you <3

2012-04-12 @ 23:05:09
URL: http://carolinaabrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0