Så ser min dag ut

hejsan! Kom precis hem från skolan, gick hem jag hatar verkligen detta väderet det finns ingenting att göra? Man kan ju bara ligga och kolla på film hela dagen typ, så himla tråkigt..
Men gud va tur att jag ska vara med Emmis idag då.

Ska nog äta nu tror jag, och lägga mig och kolla ett avsnitt av the O.C,jag har blivit helt kär i serien, innan trodde jag den va jätte dålig haha,men den är verkligen jätte bra! Så för er som inte kollar på the O.C kolla!!
Ska hem till Emma senare ska be mamma köra mig hihi och så sover jag där inatt, så ska vi nog hitta på något? ingen aning om vad. Och senare ikväll ska vi mysa och kolla på Big brother! Ha en underbar fredag så hörs vi senare,pussar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0