förlåt förlåt förlåt

Hej,vet att jag inte har bloggat jätte mycket idag men försökte göra ett mobilinlägg förut men de dampade då så jag sket i de,iallafall förut idag va vi på den där cupen i Ale gymastium och kollade på den till kanske 2 eller va klckan va sen tog jag och Johanna bussen hem till henne och gjorde plättar och sånt hihi! Så kom Emma så skulle Johanna vara med Miir så jag och Emma stack ner till mig och kolla lite på "the hills" ovanligt att jag kollar på de? nä inte direkt haha..Sen stack vi på Emmas innebandy träning med damerna men den va inställd pågrund av cupen så vi drog hem igen..och nu gick Emma precis hem för att äta så kanske vi drar upp till Jonte och Linus får se så sover hon nog här inatt hihi,ha de gott puss och kram!


Inte världens bästa bild men haha..

Kommentarer
Postat av: Emmyy

http://emmyclasson.blogg.se

Dagens blogg idag va me <3

2012-02-16 @ 19:59:10
URL: http://emmyclasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0