13:23

Dålig uppdatering igår jag vet.. men de är jätte svårt att blogga när jag inte kan blogga från mobilen..
Men jag kan göra tidsinställda om ni kommenterar vad de är ni vill läsa om! Tänkte ha en frågestund snart igen kanske vad tycker nI?
Men sitter och kollar på TV nu, precis duschat och Vart ute med hunden för en liten stund sen, vet inte rikitgt vad jag ska hitta på idag får se haha, de känns verkligen inte som att vi har sommarlov..inte ens varmt ute de suger.. tur att jag åker till kreta om mindre än en månad hihih! :D



Kommentarer
Postat av: Anonym

blogga om saker du tycker är bra typ om hudvårdsprodukter ,hårsaker eller sminktips eller.
Och lägg upp bilder på din outfit ibland också hiihi! <3

2012-06-29 @ 13:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0